ממשק ניהול
שרתים וירטואלים
שרתים ייעודים
לייב צ'אט

הסכם שירות, תקנון





1. תשלום

       • 1. א) התשלום מבוצע על ידי גורם צד ג'. (PayCall, PayPal, חברות הבנק)
       • 1. ב) את התשלום יעביר הלקוח באמצעות אחת האפשרויות העומדות לפניו.
       • 1. ג) הסכום אשר יועבר ייבדק ע"י מהערכת ויתועד באמצעות המערכת
       • 1. ד) לאחר התשלום, מתחייב הספק(להלן "החברה") לספק ללקוח את המוצר אותו רכש תוך 24 שעות מרגע התשלום.
       • 1. ה) בעת השימוש בשירות הסליקה הטלפונית המופעל ע"י גורם צג ג' (להלן "PayCall") קיימת ריבים אותה ישלם הלקוח.
       • 1. ו) הסכום אשר יתקבל ע"י המערכת ו/או ע"י נציג שירות יהיה הסכום אותו ישלם הלקוח.
       • 1. ז) החזר כספי יסופק בטווח ה 72 שעות לאחר התשלום.
       • 1. ח) החזר כספי לא יינתן במידה וחויב באמצעות שירותי הסליקה הטלפונית המבוצעים ע"י גורם צד ג' (להלן "PayCall") .



2. אספקת המוצר

       • 2. א) החברה מתחייבת לספק את המוצר תוך 24 שעות מרגע בוצעה ההזמנה. למעט מקרים בהם מוצג זמן אספקה שונה.
       • 2. ב) במידה והתשלום לא הועבר החברה לא מחויבת ליצור ללקוח את המוצר אותו רכש.
       • 2. ג) במידה וסופק מוצר והתשלום לא התקבל רשאית החברה להשהות את החשבון ואף להסרתו.



3. אחריות

       • 3. א) החברה אינה אחראית לנזק שייגרם משימוש שגוי.
       • 3. ב) אין החברה אחראית לקבצים שאינם בגדר השירות אותו מספקת ללקוח.
       • 3. ג) עריכה של קבצי ההגדרות הפנימיות של השרת באחריות הלקוח בלבד. במקרה של נזק לא תחול אחריות.
       • 3. ד) החברה מתחייבת לשמור על קבצי השירות אותו רכש הלקוח.
       • 3. ה) החברה אינה רשאית לספק מידע לאדם אשר אינו הלקוח ו/או לא אושר לקבל מידע ע"י הלקוח.
       • 3. ו) בעת העלאת מערכת אשר דורשת רשיון יש להציג הוכחה תקינה לצוות החברה כי נרכש רשיון למערכת. כגון VBulletin, WHMCS וכדומה.
       • 3. ז) אין לעלות קבצים המוגנים בזכויות יוצרים אלא אם אושר על-ידי בעל הזכויות.


4. מחיקה והקפאת השרת

       • 4. א) החברה שומרת לעצמה את הזכות להשעות את השירות בכל עת.
       • 4. ב) בתום הליך השירות המוצר נמחק באופן אוטומתי ע"י המערכת. בטווח 3 ימים מועברת הודעה על סיום השירות.
       • 4. ג) במקרה של פרסום ו/או הצפה על אחד מלקוחותינו, אנו רשאים להשעות את האיחסון האחראי לכך. מבלי להודיע ללקוח.
       • 4. ד) החברה רשאית למחוק את השירות במידה ובוצע שימוש לרעה. כמובן שלא יסופק החזר ותועבר תלונה לגורם מתאים.
       • 4. ה) החברה רשאים לבצע השבתות לשירות שעבר סחר פנימי, סחר זה אינו חוקי.




5. שירות לקוחות

       • 5. א) החברה מחוייבת לספק תמיכה וזאת באמצעות מגוון אפשרויות כגון מייל, תוכנות מסרים - סקייפ, צ'אט און-ליין באתר ותמיכה טלפונית.
       • 5. ב) החברה מתחייבת לענות תוך 24 שעות מרגע הפנייה.
       • 5. ג) החברה מחוייבת למצוא פתרון לתקלה תוך 72 שעות מרגע הידיעה.


6. תקלות ופגמים במוצרים

       • 6. א) במקרה של תקלה בשירות, הלקוח יכול לפנות לחברה באחד מדרכי התקשורת אותם מציעה.
       • 6. ב) במידה ולאחר מציאת התקלה ניסה הלקוח לתקן זאת ללא אישור וכן גרם לנזק גדול משהיה, החברה תתקין את השירות מחדש ללא כל גיבוי התחלתי.
       • 6. ג) במידה וניצל הלקוח לרעה תקלה ו/או פגם במוצר, רשאית החברה להשעות ו/או למחוק את השירות מבלי להודיע ללקוח.



7. התנהגות לא הולמת

       • 7. א) במקרה של קללות ותקיפות לא יינתן שירות וכן, המוצר אותו רכש הלקוח יימחק במיידי וללא מתן החזר כספי


    חברתנו שומרת את הזכות לשנות את התקנון בכל עת ללא הודעה מוקדמת.
    להורדת התקנון כקובץ PDF לחץ כאן